.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وزارت‌اطلاعات قلاب می‌اندازد جاسوس می‌گیرد

قاسمی با بیان اینکه فتنه در حال تیم کشی دوباره است، گفت: این روزها وزارت اطلاعات قلاب می‌اندازد جاسوس می‌گیرد و این نشان از تحرک بالای دشمن علیه ما دارد.
به گزارش فارس، همایش "پایان مدارا" به همت بسیج دانشجویی دانشگاه تهران و با حضور سعید قاسمی از فرماندهان ۸ سال دوران دفاع‌مقدس در تالار شیخ انصاری دانشکده حقوق و علوم‌سیاسی دانشگاه تهران برگزار شد.

در ابتدای این مراسم مستند "پایان مدارا" که به روایت وقایع آذر ۷۸ و نامزدی داوطلبان شرکت در انتخابات ریاست جمهوری تا ۹ دی ۸۸ و حماسه پرشور مردم می‌پرداخت، پخش شد.

سعید قاسمی در این همایش در سخنانی گفت: انقلاب اسلامی طی این ۳ دهه با فراز و نشیب‌های بسیاری مواجه بوده است که مهمترین آن فتنه سال ۸۸ بود.

وی افزود: افکار راستین حاج احمد متوسلیان که براساس وجود اصل انقلاب اسلامی است به نسل جدید منتقل نخواهد شد مگر اینکه چنین همایش‌هایی برگزار شود.

قاسمی با اشاره به اینکه ریشه تمام فتنه‌های این سه دهه را باید در کشورهای غربی از جمله انگلستان جستجو کرد، گفت: انقلاب اسلامی طی این سال‌ها از گردنه‌های سخت و دشواری با موفقیت عبور کرده است.

وی تصریح کرد: ۱۲ هزار ترور به دست مسعود رجوی و اعضای گروهک منافقین انجام شد و انحرافات فکری نهضت آزادی و خیانت بنی‌صدر از جمله گردنه‌ها و فتنه‌هایی بودند که نظام اسلامی به رغم دادن هزینه‌هایی بسیار به دلیل هوشیاری و روشن‌گری امام‌خمینی(ره) و شهیدانی همچون بهشتی، مفتح و دیالمه از آنها عبور کرد.

وی با بیان اینکه طی سال‌های ۶۸ تا ۷۸ یک جریان اصلی انحرافی درصدد از میان بردن جریان اصلی انقلاب اسلامی بود، اظهار داشت: در دوران هاشمی و خاتمی حرکت به نوعی بود که گمان می‌رفت از انقلاب جز یک پوسته چیزی باقی نمانده است و آنها در تمامی مراکز و ارگان‌ها خود را نهادینه کرده بودند.

فرمانده سابق ۸ سال دوران دفاع مقدس با اشاره به ضربه سهمگین مردم در سوم تیر ۸۴ به قلب جریان اصلی فتنه، افزود: از آن روز به بعد این جریان اقدام به برنامه‌ریزی و تدارکات جهت بازگشت مجدد به عرصه اول سیاسی کشور کرد.

وی با نام بردن از سفارت‌های انگلستان و فرانسه به عنوان بازی گردان‌های اصلی فتنه ۸۸ گفت: تمامی گروه‌های معاند و مخالف نظام وقتی حرف جریان فتنه را شنیدند با ابراز شادی و اعلام اینکه این‌ها همین حرف‌هایی است که ما طی این ۲۰ سال می‌زدیم به خاکریز فتنه پیوستند. به خاطر انحراف فکری موسوی، هاشمی، کروبی و خاتمی و یکی بودن این حرف‌ها با صحبت‌های ۳۰ ساله ضدانقلاب آن‌ها به راحتی به میدان آمدند.

قاسمی تأکید کرد: برخی اعلام می‌کردند مگر می‌شود کروبی و موسوی دچار انحراف شده باشند؟ من می‌گویم می‌شود، همان‌گونه که شمر جانباز جنگ صفین بود و دچار انحراف شد.

وی اظهار داشت: نباید به امثال کریستین امانپور اجازه داده می‌شد به تهران بیایند و جولان دهند. این از ضعف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که یکی مثل امانپور وسط خیابان انقلاب علامت پیروزی می‌دهد و می‌گوید اینجا آخر خط است.

قاسمی با اشاره به عملکرد ضعیف صدا و سیما گفت:‌ اگر رسانه ملی درست عمل کرده بود، جریان فتنه مجال نفوذ به ذهن افراد را نداشت و فتنه زودتر تمام می‌شد.

وی با تأکید بر موفقیت‌های اخیر وزارت اطلاعات خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی وزارت اطلاعات قلاب می‌اندازد و جاسوس می‌گیرد و این نشان از تحرکات بالای عوامل غربی در کشورمان دارد، این تحرکات در سال‌های اخیر افزایش یافته زیرا که در آن سال‌ها کسی مثل جک استراو به ایران می‌آمد و هر کاری که می‌خواست انجام می‌داد.

قاسمی با اشاره به ضعف مسئولان در مقابله با آقازاده‌ها گفت: بر این باورم فتنه به طور ۱۰۰ درصد پاکسازی نشده‌ و دوباره در حال بازسازی و تیم‌کشی است، برای مثال یکی از این مراکز فرماندهی و برنامه‌ریزی فتنه در دانشگاه آزاد به سرکردگی جاسبی است.

قاسمی ادامه داد: مردان بزرگ اشتباهات بزرگ دارند و احمدی‌نژاد با بها دادن به افراد ضعیف موجب شد ریشه فتنه کاملاً خشک نشود.

وی افزود: ‌من از همه شما که پای کار آمدید و نگذاشتید تاریخ بگوید که ما مختار شدیم ممنونم، باید بصیرت داشته باشید و حواستان کاملاً جمع باشد تا این پرچم را که گرفته‌اید زمین نگذارید، باید آماده باشید زیرا که فتنه‌گران منتظر یک لحظه غفلت شما دانشجویان هستند.

قاسمی با اشاره به سخن اوباما مبنی بر اینکه همه گزینه‌ها برای ایران روی میز است، گفت: همه گزینه‌ها برای آمریکا زیر میز است.

وی در پایان سخنانش با اشاره به سخن تاریخی امام‌خمینی(ره) که "ملت ما از امت حضرت رسول(ص) بالاترند، خاطرنشان کرد: این قرن غلبه مستضعفین بر مستکبرین است. ۱۰ تا ۱۵ کشور روی موج انقلاب به حرکت درآمده‌اند و شما دانشجویان منشأ و مبدأ این حرکات هستید.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.728 seconds.